February 1, 2011

zoo trip ..yiippiiee.

bila dengar je zoo,ramailah yang akan cakap."ish...ade ker pg zoo..takde tempat laen lagi ker nk pegi..?.."...haha..eh..ade ak kesah..? ntah2 org yang ckp tu pon tak pnh pegi zoo..best oooo...sudah lme me n my bff nak pgi..last2 tercapai gak hasrat hati cek...


with my bff...

tapi sedey..telepas show enchek pingu pingu...sek layan makcik "people old" = owang utan..heheheh
coomel ank die..macam2 bunyi ade dlm tu...cuaca pon bagus..hehehe..next trip nak g gambang pulang...(bile pon taktau..)hehe


yang ni tak bpe coomel lah..ank die yg comel nye..eheheheh

mse tgh tgk uncle elpen,ade lah minah arab ni kemain suke..siap hulur2 tangan...purfffff...sekali gajah tu semboor die dgn ayor..huwahahaha..kelam kabut larie....selamat  lah bdk nie tak kna gak..hehehe



memory wth the gik galah...hehehe..



and...ni lah kanak2 yang cek n my bff bawak....heheheh....gembire hati mereka tak terkireee...hahahaha




**thnks to my bf n bff..its awesommmee!!.hehehehe....nazdrihanapiah/filzahnur/ajim

2 comments:

zubir othman on February 2, 2011 at 2:45 AM said...

Salam new blogger

nice blog...hehehe

jom singgah blog saya

http://zubir5588.blogspot.com
\segala komen dan cadangan adalah amat dialu-alukan...tq

chenta hatie on February 2, 2011 at 7:56 AM said...

wlkomsalam.
owryte..


ShoutMix chat widget
 

chentahatie Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!