February 2, 2011

shan-gat menjengkelkan.. urghh

dah tak pelik lagi kot zaman sekarang ni orang lelaki g kuat mngumpat dari org pompuan.
(sha-pe mkn cili die yg tarase podeh eh yo...) knp cek branie ckp cmtu kan..
sobap eh..cek nie da hampir enam taun bekerja dengan purata kaum adam g ramai dari hawa..sampai la ni pon same..sume laki..cek swng je pompuan..(cek koje kt bahagian engineering mechhanical secare details eh..)...


*image pertame yg kuau kt enchek google , bilo search "mengumpat".. ngehngeh

and..yang sgt2 tekejoot..sbb rasenye harie2 pon ade je bende yang jdi isu..pelik sunggoh mereka2 ini..sedangkan bagi cek mende tu tak perlu kot...ya ya ya..kome sume akn ckp yg .." eley dia takdak geng,cmner nk bt ketupat..." hurm...ya agree 10% only...ngehngeh...tapi cek dapat perhatikan lah..mmg setakat nie..org2 sekeliling cek ni tade lah koje len...naek heran gak dibuek eh..adoilah...

kenape and mengape yer..? kalau sekali sekala boley accept lagi la..kalau hari2 kono tadah telingo lotey gak rasenye.. al naseb al badan cek oiiii...!!


kalau buat ketupat ni g bgoos..sedap ley makan..huhu
bile nak ghaye nie..sok ghaye cino tade ketupat ker..?
.tak sabau nk makan ketupat..hahahaha

marielah kite sesame ingat menghe-ngati yer uoollss..utk kebaikan kite bersame...tak kire lah laki ke pompuan okeh..

gong xi fa cai..!!

2 comments:

alyateoh said...

haha sb dorg xreti buat ketupat.. tu yg hanya mampu mengumpat.. persetankn mrk.. HAHA

chenta hatie on February 21, 2011 at 4:18 PM said...

hahahahahha.betul gak tu..!


ShoutMix chat widget
 

chentahatie Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!