January 28, 2011

cinta sempurna

"Kami memang sangat rapat dan saya memang tak berapa selesa nak cerita sangat kerana kami masih dalam proses mengenali."


itulah kata yuna 25, yang telah mengaku dengan hubunganye bersama Qi 34..dunia artis kan..tapi tulah..bukan cek nak mendoakan yang buruk..tapi berharap lah sangat depa ni kekal..jangan setahun due je..

ape2 pon..artis tetap artis..buat ape pon orang akan bercakap, artis cabut gigi pon nak msk surat khabar..ish ish ish..adekah wartawan tade kje or da taktau nak tulih ape dah kot kan..? walaupon cek ni bukan artis..tp pde pendapat cek lah, bagilah golongan artis ni privacie ckit..huhu.. depa pon manusia jugak...

memanglah dah tu kerja wartawan..tapi takkan lah tade citer len yang nk tuleh..and..ape salah nye tuleh yang baek2..kalau tuleh yang buruk pasal artis tu po berpade2 lah kot..ker camner..? huhu..

*ape2 pon, kalau dah artis tu, artis jugak lah..walau pon cek tak minat sgt dgn yuna, cek doakn depa bahagia.. peace yo.!

ehsan enchek kosmo & google

0 comments:


ShoutMix chat widget
 

chentahatie Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!