December 10, 2011

chentahatieLens

model : intan yasfi syudura
lokasi : lake garden seremban










sile tinggalkan komen komen anda , percubaan pertama cek :) 




norasikintermizi@gmail.com
+0167181434

December 3, 2011

kertas dan pen

assalamualaikum , lagi dan lagi hasil kerja cek . korang pon boleh buat . lepas ni kalau nak bagi kad besday ke , kad kawen ke , ape ape pon kad lah . jimat kan duet , buat sendiri je . sume bahan bahan yang cek guna sume kitar semula . hihi  cuma kena tambahkan RAJIN sahaja . hihi












norasikintermizi@gmail.com

November 6, 2011

hobi baru-ku

assalammualaikum , selamat hari raya aidil adha untuk semua . nak tuleh ape pon tak tau , sebab dah makan banyak sangat lemang dan sup ekor agaknye , haha . jom jom layan aktiviti baru saya dikala kebosanan > tapi hari selasa dah start keje . hehe sila komen yer . :)


botol nescafe mak cek punye , hehe


cawan anak buah cek pon jadi mangsa :P



ni gelas mak cek , (curi masa mak pegi mensyuarat . huhu )






saja mencari hobi yang baru , peace yo !

norasikintermizi@gmail.com

October 30, 2011

polka-dot

assalammualaikum , juz wanna share with uools :) 





quilling : for sale / order

assalammualaikum , PM me kalau berminat . :)






















emel me : norasikintermizi@gmail.com


ShoutMix chat widget
 

chentahatie Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!